Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Propagační předměty 006
Odesílatel Karel Lisa
Organizace odesílatele Kraj Vysočina [IČO: 70890749]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 28.06.2017 10:09:24
Číslo jednací ve SpSl KUJI 2210/2019
ID ve SpSl KUJIXP1AOTJ4
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace

Znění dotazu:

Dobrý den,
prosím o upřesnění potisků reklamních předmětů.
Číslo 1. propiska - logo INTERREG bez odkazu má být v barevné variantě 3/0?

Číslo 2. blok - jaká má být barevnost loga uvnitř bloku? pokud se bude tisknout logo v poslané barevné kombinaci, tak nebude čitelné.

Číslo 3. skládací deštník - jaká je barevnost loga na modrý deštník?

Číslo 4. látková taška - jaká je barevnost loga na modrou tašku?

Číslo 5. reflexní přívěšek - Je možnost potisku loga ve variantě 1/0? Potisk 4/0 je možný při zakázkové výrobě - jeden druh přívěšku v jedné barvě.


Odpověď:

K upřesnění potisku propagačních předmětů zadavatel přikládá Brand Design Manual a k jednotlivým položkám uvádí zadavatel následující:
Položka číslo 1 – propiska – barevnost loga je popsána v přiloženém manuálu na str. 8
Položka číslo 2 – blok – důležité je plně barevné logo (podle barevnosti popsané v přiloženém manuálu na str. 8) na první straně bloku. Potom je uvnitř bloku logo světlé tak, aby se přes něj dalo psát. Barevnost uvnitř bloku tedy není striktně dána. Zadavatel přikládá jako vzor obrázek, kde nápis -esf- má takovou podobu, jakou má zadavatel na mysli.
Položka číslo 3 – skládací deštník – barevnost loga je popsána v přiloženém manuálu na str. 8
Položka číslo 4 – látková taška – barevnost loga je popsána v přiloženém manuálu na str. 8
Položka číslo 5 – reflexní přívěsek - barevnost loga je popsána v přiloženém manuálu na str. 8. Je také možné, aby byl přívěsek v jednom druhu, v jedné barvě. Zadavatel dále upřesňuje, že se jedná o měkký plastový přívěsek, přičemž je možné, aby měl jakékoliv upevnění (řetízek, karabinka, očko ...).


Přílohy
- blok s logem.jpg (126.57 KB)
- INTERACT_manual_Interreg_Brand_Design_Manual_CO_BRANDING_12_2014.pdf (3.45 MB)