Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka malého finišeru cms Ledeč nad Sázavou
Odesílatel Dušan Baranovič
Organizace odesílatele Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace [IČO: 00090450]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.09.2018 09:41:07
Číslo jednací ve SpSl KSAÚSVPO/013022/2018
ID ve SpSl 713190
Předmět Změna zadávací dokumentace č. 1

Dotaz 1
Na základě prostudování zadávací dokumentace bych chtěl vznést dotaz na délku záruční doby u dodávaného malého finišeru, kdy je v zadávací dokumentaci v bodě 9.4 uvedeno 5 let a v návrhu kupní smlouvy v bodě 7.1 uvedeno 60 měsíců.
Běžná záruční doba u tohoto typu strojů je 2 roky (24 měsíců.)

Odpověď 1
Správný požadavek zadavatele na délku záruční doby je 2 roky (24 měsíců).

Změna 1/1
Na základě vysvětlení zadávací dokumentace v Odpovědi 1 zadavatel mění údaj o trvání záruční lhůty na 2 roky v bodě 9.4. zadávací dokumentace a na 24 měsíců v bodě 7.1. přílohy B2 Návrh kupní smlouvy.

Změna 1/2
Vzhledem k tomu, že provedenou Změnou 1/1 zadávací dokumentace může dojít k rozšíření okruhu možných účastníků zadávacího řízení, zadavatel v souladu s ustanovením § 99 odst. 2 zákona prodlužuje lhůtu pro podání nabídek.
Lhůta pro podání nabídek stanovena v bodě 17.1. zadávací dokumentace končí dne 9. 10. 2018 v 09:00 hodin.

Tímto současně zadavatel poskytuje opravenou textovou část výzvy k podání nabídky a zadávací dokumentaci a přílohu B2 s uvedenými změnami.


Přílohy
- Zadávací dokumentace Z1.pdf (900.45 KB)
- B2 Návrh kupní smlouvy Z1.doc (97.50 KB)