Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Pracoviště magnetické rezonance
Odesílatel Monika Chladová
Organizace odesílatele Nemocnice Havlíčkův Brod, příspěvková organizace [IČO: 00179540]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 27.11.2018 14:51:45
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace č. 3

Dotaz:

Dobrý den,
součástí předmětu plnění je i poskytování pozáručního servisu po dobu 7 let. V příloze č. 4 zadávací dokumentace (dále ZD) "příloha č.4_krycí list_rozpočet pro MR.xlsx" je na listu "servis" požadováno nacenění položky "servis magnetické rezonance". V textu návrhu servisní smlouvy "příloha č.3_servisní smlouva_MR.docx" je uveden požadavek na: "plný komplexní pozáruční servis na vybavení pracoviště magnetické rezonance, které objednateli dodal na základě smlouvy o dílo uzavřené současně s touto servisní smlouvou". V rámci smlouvy o dílo je předmětem plnění nejen samotná magnetická rezonance, ale i celá řada dalších přístrojů/zařízení.
Dotaz: požaduje zadavatel pozáruční servis po dobu 7 let pouze na magnetickou rezonanci, nebo i na ostatní přístroje/zařízení?

Odpověď:
Zadavatel požaduje pozáruční servis po dobu 7 let na magnetickou rezonanci i na ostatní přístroje/zařízení.