Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení III/38711 Věžná – most ev. č. 38711-2; opakovaná výzva
Odesílatel Luděk Rezničenko
Organizace odesílatele Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace [IČO: 00090450]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 24.06.2019 14:46:57
Číslo jednací ve SpSl KSAÚSVPO/009276/2019
ID ve SpSl 795559
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den.
Na základě dotazů zaslaných účastníkem přes Profil zadavatele dne 20. 6. 2019 pod č. j.: 009114/2019, který byl doručen v tomto znění:

1. V TZ je uvedeno odvodnění izolace odvodňovacími trubičkami, ale ve výkazu výměr tato položka chybí
- žádáme zadavatele o doplnění příslušné položky a uvedení technických parametrů odvodnění (množství, DN, délka, příp.sklon)

2. V TZ jsou uvedeny dilatační trny v dil.spáře opěr a nosné konstrukce, ale ve výkazu výměr tato položka chybí
- žádáme zadavatele o doplnění příslušné položky a uvedení technických parametrů (množství, materiál, průměr, délka, rozmístění)

3. V TZ je uvedena tahová geomříž pod obrusnou vrstvou vozovky, ale ve výkazu výměr tato položka chybí
- žádáme zadavatele o doplnění příslušné položky a uvedení technických parametrů (množství, tažnost)

4. V TZ je uvedeno řezání konstrukce, ale ve výkazu výměr tato položka chybí
- žádáme zadavatele o doplnění příslušné položky

5. V PD je uvedena celoplošná izolace rubu opěr vč. ochrany geotextílií, ale mezi betonem opěry a mikrozáporovou stěnou je jen 250mm, ještě méně je pak pro montáž a demontáž bednění z této strany (cca 120mm)
- žádáme zadavatele o uvedení, jakým způsobem projektant zamýšlel tyto činnosti provést a případně doplnit soupis prací o příslušné položky

6. V PD jsou uvedeny přejezdové plechy, ale ve výkazu výměr tato položka chybí
- žádáme zadavatele o doplnění příslušné položky

7. v PD je uvažováno s vrtáním hřebíků, ale není tam řešeno, jak a kudy se souprava do výkopu dostane (výkop by měl být rozsáhlejší, aby souprava mohla sjet už na požadovanou úroveň, protože navržené svahování to neumožňuje)
- žádáme zadavatele uvedení způsobu a o doplnění příslušných položek terénních úprav

8. PD neřeší dostupnost stavební jámy pro staveništní dopravu (autodomíchávače, čerpadla betonu, jeřáb)
- žádáme zadavatele o uvedení, s jakými plochami pro postavení těchto strojů uvažoval projektant

9. Může zadavatel upřesnit, co je myšleno krátkodobým dopravním omezením v délce trvání cca 1-2 týdny?

zadavatel odpovídá takto:

Dobrý den,
k výše uvedeným dotazům ze dne 20. 6. 2019 uvádíme následující:
Dotaz č. 1: Trubičky nebudou prováděny, pouze drenážní vrstva.

Dotaz č. 2: Je zahrnuto v pol. 333365 resp. 421365 – výztuž „…. včetně separace“.

Dotaz č. 3: Vzhledem k velikosti mostního objektu a přechodových oblastí nebude geomříž realizována, jelikož je přechodová oblast zajištěna záporovou stěnou.

Dotaz č. 4: Viz pol. 966166 – bourání „.. bez ohledu na použitou technologii…“

Dotaz č. 5: Prostor za opěrami je 500 mm, základy (odstup 250 mm) se izolovat nebudou.

Dotaz č. 6: Ocelové plechy nejsou ceníkovou položkou v ASPE, navýšení ceny bude zohledněno v ocenění výdřevy.

Dotaz č. 7: Předpokládáme vrtnou soupravu přenosnou (jeřábem) umístěnou na lešení nebo v úrovni stávajícího dna koryta.

Dotaz č. 8: Pro postavení mechanizace předpokládáme využití stávajících komunikací.

Dotaz č. 9: Předpokládáme operativní regulaci dopravy pracovníky stavby případně vymezení pracovního prostoru, např. při provádění vodorovného DZ, montáži zábradlí apod.

Děkuji Vám a jsem s pozdravem
Luděk Rezničenko