Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb 2023
Odesílatel Karel Lisa
Organizace odesílatele Kraj Vysočina [IČO: 70890749]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 24.01.2023 10:47:03
Číslo jednací ve SpSl KUJI 10019/2023
ID ve SpSl KUJIXP1NP75U
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

DOTAZ:

Dobrý den,
v návrhu rámcové smlouvy jsem našla nesrovnalost:
Rámcová smlouva se sjednává na 12 měsíců, vypovědět lze po 8 měsících a poté je 6 měsíční výpovědní doba...to by pak bylo dohromady měsíců 14...prosím o upřesnění.
děkuji


ODPOVĚĎ:

Dobrý den.
Na základě výše uvedeného dotazu se zadavatel rozhodl změnit znění ustanovení Čl. IX. odst. 4 Rámcové dohody (Příloha č. 3 zadávací dokumentace – obchodní podmínky). Správné znění ustanovení Čl. IX. odst. 4 Rámcové dohody je následující:
„Smluvní strany mají možnost po uplynutí 2 měsíců od uzavření smlouvy smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je stanovena dvouměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po dni podání výpovědi druhé smluvní straně.“

Opravenou Rámcovou dohodu naleznete v příloze této zprávy. Jelikož se jedná o změnu zadávací dokumentace, která by mohla mít vliv na okruh účastníků zadávacího řízení, zadavatel se rozhodl prodloužit lhůtu pro podání nabídek do 13. 2. 2023 do 11:00 hodin.
S pozdravem
Karel Lisa


Přílohy
- priloha c3 UPR1.docx (43.56 KB)