Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb 2023
Odesílatel Karel Lisa
Organizace odesílatele Kraj Vysočina [IČO: 70890749]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.02.2023 14:42:10
Číslo jednací ve SpSl KUJI 16894/2023
ID ve SpSl KUJIXP1NWTC2
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

DOTAZ:
Vážení,
dle požadavků zadávací dokumentace k výběrovému řízení názvem Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb 2023 jsme povinni dodat tři reference. V příloze č. 2 je konkrétně uvedeno "Kritérium: Pro prokázání kvalifikace dodavatele musí ze seznamu významných dodávek jednoznačně vyplývat, že dodavatel v posledních 3 letech před zahájením zadávacího řízení realizoval: minimálně 3 dodávky kancelářských potřeb v minimální hodnotě 500 000 Kč bez DPH za každý rok (dodavatel pro účely prokázání splnění kvalifikačního kritéria může sečíst dodávky libovolnému počtu odběratelů)."
Rádi bychom touto cestou požádali o vysvětlení, zda je myšleno doložit takové tři reference, kdy v každém daném roce, např. 2020, 2021 a 2022 bylo dosaženo dodávky kancelářských potřeb v minimální hodnotě 500 000 Kč bez DPH, nebo je myšleno, že za dané tři roky musí být v pouze v jednom z daných let dosaženo této minimální hodnoty.
Děkujeme za odpověď a přejeme příjemný den.
S pozdravem

ODPOVĚĎ:
Dobrý den.
Pro prokázání splnění kritéria kvalifikace dodavatele musí ze seznamu významných dodávek jednoznačně vyplývat, že dodavatel v uvedeném období realizoval dodávky kancelářských potřeb v minimální hodnotě 500 000 Kč bez DPH za každý rok.
Nejedná se o změnu zadávací dokumentace. Lhůta pro podání nabídek se neprodlužuje.
S pozdravem
Karel Lisa