Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: HW, Licence, Chytré úložiště
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Účelem veřejné zakázky je pořídit informační systém se standardizovaným rozhraním pro ukládání a sdílení dat a služeb se zřizovatelem, samosprávou a občany (INFRA-FIM). Konkrétně se jedná o sdílená data Pasportu silničního majetku, služby Multikriteriální analýzy, SHV, plánování stavebních a záměrů, sdílené dokumenty Úložiště dokumentace ke stavebním akcím. Data – služby budou validní a dostupnější. Data se budou automatizovaně zpracovávat, robotizovat multikriteriálním analytickým nástrojem. Uvedené služby naplňují podporované aktivity centralizace, standardizace a sdílení elektronických služeb, zpracování digitálních dat a rozšíření propojeného datového fondu.
Konkrétně je účelem této veřejné zakázky dodávka hardware, serverových operačních systémů, databáze a virtualizace.
Místo plnění: Kraj Vysočina
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
Kontakt: Zastoupení zadavatele dle § 43 zákona č. 134/2016 Sb.
Energetická agentura Vysočiny
Ing. Romana Zemanová, Ing. Martin Čada
tel: +420 601 340 860, +420 739 338 954
email: zemanova@eav.cz, cada@eav.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 30.10.2023 09:00
Datum zahájení: 18.08.2023 07:17
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: