Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Vstupenkový a pokladní systém pro muzea a galerie
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Účelem veřejné zakázky je pořízení funkčního vstupenkového a pokladního systému pro posílení hospodárného využití finančních prostředků zadavatele, s rychlou implementací a se zárukou udržitelnosti, aktualizace a dalšího vývoje systému.
Předmětem veřejné zakázky je pořízení a implementace komplexního softwarového řešení – systému pro správu vstupenek a prodej zboží na pokladně pro kulturní zařízení a instituce Kraje Vysočina a poskytování souvisejících servisních služeb.

Další informace o předmětu a podmínkách plnění veřejné zakázky jsou k dispozici v níže uvedené Výzvě k podání nabídek a jejích přílohách.
Místo plnění: Kraj Vysočina
Jihlava
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
Kontakt: Ing. Marek Bena
tel.: 604 119 057
Vysočina Service, příspěvková organizace
zastupující zadavatele ve výběrovém řízení
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 26.11.2025 09:00
Datum zahájení: 10.11.2025 14:05
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):