obsah
|
zápatí
Kraj Vysočina
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Učit se společně, růst individuálně
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
KUJI 84237/2017
ID ve SpSl
KUJIXP17U7LD
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Učit se společně, růst individuálně
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je poskytnutí vysoce specializovaných a konkrétně zaměřených služeb, které budou poskytovány dle zadávací dokumentace a na základě spolupráce a pokynů zadavatele a jeho pracovních skupin za účelem naplnění cílů projektu.
Veřejná zakázka je rozdělena na následující tři části:
- část 1: Strategické plánování organizace a Závěrečná konference projektu (klíčové aktivity KA 1 a KA 4)
- část 2: Podpora pracovníků formou supervize (klíčová aktivita KA 2 a účinkování v rámci závěrečné konference projektu)
- část 3: Zavádění nových přístupů v péči o klienta (klíčová aktivita KA 3 a účinkování v rámci závěrečné konference projektu)
Dodavatel je oprávněn nabídku podat na libovolnou jednu část, více částí nebo každou část veřejné zakázky.
Informace o předmětu jednotlivých částí, podmínkách účasti dodavatelů a podání nabídky na jednotlivé části veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací dokumentace je společná pro všechny části veřejné zakázky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Žižkova 57
587 33 Jihlava
Kontakt:
Projektová kancelář Kraje Vysočina, příspěvková organizace
Marek Bena
e-mail: bena@pkvysocina.cz
tel: 604 119 057
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
30.11.2017 10:00
Datum zahájení:
09.11.2017 14:10
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Kraj Vysočina
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software