obsah
|
zápatí
Kraj Vysočina
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávky tepla z nově instalovaného zařízení pro kombinovanou výrobu elektrické energie a tepla v Nemocnici Havlíčkův Brod
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávky tepla z nově instalovaného zařízení pro kombinovanou výrobu elektrické energie a tepla v Nemocnici Havlíčkův Brod
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky tepla (tepelné energie) zadavateli spalováním zemního plynu v zařízení pro kombinovanou výrobu elektrické energie a tepla nově instalovaného a provozovaného vybraným dodavatelem v centrální kotelně Nemocnice Havlíčkův Brod na základě smlouvy o dodávce tepelné energie a smlouvy o podnájmu uzavřených s vybraným dodavatelem za podmínek uvedených v této zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Zadavatel uzavře s vybraným dodavatelem rovněž smlouvu o podnájmu, kterou mu přenechá do užívání prostory pro instalaci a provoz zařízení pro KVET, a to po dobu ode dne jejího uzavření do uplynutí 15 let ode dne uvedení zařízení pro KVET do trvalého provozu po vydání kolaudačního souhlasu pro zařízení pro KVET dle této zadávací dokumentace a jejích příloh.
Předmětem veřejné zakázky není výstavba, dodávka, instalace ani provoz zařízení pro KVET, neboť tyto činnosti bude vybraný dodavatel realizovat svým jménem a na své náklady.
Dodávky elektrické energie vyrobené pomocí zařízení pro KVET rovněž nejsou předmětem veřejné zakázky – tato elektrická energie může být vybraným dodavatelem využita dle jeho rozhodnutí.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
Kontakt:
Projektová kancelář Kraje Vysočina, příspěvková organizace
Ladislav Šerák
e-mail: serak@pkvysocina.cz
tel.: 731 025 486
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
09.07.2019 10:00
Datum zahájení:
16.05.2019 13:20
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Kraj Vysočina
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software