Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce DI-2
Číslo jednací ve SpSl KSAÚSVPO/001774/2020
ID ve SpSl 863896



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Pořízení nábytku pro přístavbu administrativní budovy KSÚSV Jihlava
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nábytku včetně montáže v místě plnění. Zadavatel požaduje vybavit nábytkem 6 kanceláří místnost pro návštěvy a zasedací místnost, vše v přízemí novostavby přístavby administrativní budovy, dále školící místnost a prostor pro návštěvy v 1. patře novostavby přístavby administrativní budovy zadavatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
Kontakt: Mgr. Dušan Baranovič
e-mail: ksusv@ksusv.cz
tel: +420 567117163
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 26.02.2020 14:00
Datum zahájení: 11.02.2020 10:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: