Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Návratový automat a bezpečnostní RFID brána
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Účelem veřejné zakázky je pořízení návratového automatu s tříděním a bezpečnostní RFID brány do nové budovy Krajské knihovny Vysočiny tak, aby po ukončení její výstavby mohlo být zahájeno její plnohodnotné užívání.

Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž, instalace, zprovoznění, odzkoušení a ověření správné funkčnosti obou shora uvedených zařízení a další s tím spojené služby, práce, výkony, činnosti a licence nutné pro jejich včasné a kompletní dodání, zprovoznění a bezproblémové užívání.

Podrobnější informace o obsahu, rozsahu a podmínkách plnění předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
Kontakt: Projektová kancelář Kraje Vysočina, příspěvková organizace,
zastupující zadavatele ve výběrovém řízení

Ing. Marek Bena
e-mail: bena@pkvysocina.cz
tel.: 604 119 057
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 23.07.2020 09:00
Datum zahájení: 29.06.2020 09:55
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: