Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Platební brána pro elektronické odbavení cestujících III
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění koncese malého rozsahu je zajištění služby platební brány, tedy elektronických bankovních plateb pro odbavení cestujících v integrovaném dopravním systému Veřejné dopravy Vysočiny (VDV). Vybraný dodavatel zajistí, aby úhradu za nákup dopravního produktu (například dlouhodobé předplatné či jednotlivé jízdenky) bylo možné provést z účtu spojeného s bankovní platební kartou cestujícího. Součástí plnění je rovněž služba autorizace standardních transakcí EMV na pracovištích předprodejů dopravců (tzv. acquiring nebo též netokenizované platby, nikoliv přes platební bránu).
Místo plnění: Kraj Vysočina
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
Kontakt: Zástupcem zadavatele při provádění úkonů souvisejících s tímto výběrovým řízením je obchodní společnost Fiala, Tejkal a partneři, advokátní kancelář, s.r.o., IČO: 28360125, se sídlem: Brno, Helfertova 2040/13, PSČ 613 00, e-mail: zakazky@akfiala.cz, tel.: +420 541 211 528, ID datové schránky: vb7kdaz.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 14.10.2021 11:00
Datum zahájení: 09.09.2021 15:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: