Veřejná zakázka: Zdravotnické přístroje II, část 1 – Rentgenové přístroje

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10731
Systémové číslo: P22V00000903
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2022-053386
Datum zahájení: 30.12.2022
Nabídku podat do: 01.02.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Zdravotnické přístroje II, část 1 – Rentgenové přístroje
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka zdravotnických prostředků (přístrojů, jejich součástí a příslušenství, výrobků, atd., jejich instalace, zaškolení obsluhy a provádění jejich záručního servisu a dále pozáručního servisu po dobu 8 let po uplynutí záruky.

Veřejná zakázka je rozdělena na následujících 5 částí:
- část 1 – Rentgenové přístroje,
- část 2 – Magnetická rezonance,
- část 3 – Monitoring tělesného složení (BCM),
- část 4 – Elektrokoagulační jednotka,
- část 5 – Skříň na materiál (kloubní náhrady).

V rámci tohoto zadávacího řízení je zadávána pouze část 1 veřejné zakázky.

Předmětem části 1 veřejné zakázky je:
- demontáž stávajících 2 ks rentgenových přístrojů a jejich ekologická likvidace,
- dodávka 2 ks nových rentgenových přístrojů, jejich součástí a příslušenství (vč. jejich montáže, případných souvisejících stavebních úprav, jejich uvedení do provozu a zaškolení obsluhy), a to dle technické specifikace uvedené v příloze č. 1 Zadávací dokumentace pro tuto část veřejné zakázky,
- zaškolení obsluhy v rámci instalace dle zákona č. 89/2021 Sb., o zdravotnických prostředcích, a zaškolení obsluhy všech zadavatelem určených pracovníků (10 osob) na dodaném a nainstalovaném zařízení v Nemocnici Pelhřimov v rozsahu min. 5 pracovních dnů, přičemž veškerá zaškolení budou provedena česky mluvícím aplikačním specialistou,
- poskytování záručního servisu dodaných přístrojů po celou dobu záruční lhůty v délce min. 24 měsíců ode dne jejich převzetí zadavatelem,
- provádění autorizovaného pozáručního servisu po dobu dalších osmi let ode dne uplynutí záruční lhůty,
a to tak, aby uvedený předmět byl plně funkční a mohl být plně využíván ke svému účelu popsanému v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.

Další informace o předmětu této části veřejné zakázky jsou uvedeny v níže uvedené Zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

Jedná se o opakované zadávací řízení téže části 1 veřejné zakázky, které bylo zahájeno poté, co předchozí zadávací řízení zahájené dne 21. 10. 2022 bylo dne 29. 11. 2022 zrušeno. Text Zadávací dokumentace a některých jejích příloh byl poté upraven, a proto jsou dodavatelé povinni pro zpracování svých nabídek použít výlučně dokumenty tvořící zadávací dokumentaci poskytovanou v tomto zadávacím řízení (!).

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 18 111 570 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Nemocnice Pelhřimov, příspěvková organizace
  • IČO: 00511951
  • Poštovní adresa:
    Slovanského bratrství 710
    393 01 Pelhřimov

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky