Veřejná zakázka: Dodávka a implementace systému pro centralizované ukládání a správu logů

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 12313
Systémové číslo: P24V00000544
Evidenční číslo zadavatele: VZ 6/24
Datum zahájení: 26.06.2024
Nabídku podat do: 08.07.2024 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka a implementace systému pro centralizované ukládání a správu logů
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je návrh, dodávka a implementace centrálního úložiště pro sběr a analýzu logů s možností následné analýzy a řešení bezpečnostních událostí/incidentů z kritických systémů a aplikací. Součástí řešení bude i předplacená podpora HW a SW na pět let. Součástí dodávky bude základní instalace včetně oživení v místě plnění. Jedná se opakovanou veřejnou zakázku - upraven text přílohy č. 3 Bezpečnostní opatření.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Jihlava

Zadavatel

  • Úřední název: Zdravotnická záchranná služba Kraje Vysočina, příspěvková organizace
  • IČO: 47366630
  • Poštovní adresa:
    Vrchlického 4843/61
    58601 Jihlava
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 491040

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy