Veřejná zakázka: BRTNICE – DOPRAVNÍ TERMINÁL NA UL. 5. KVĚTNA

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 5803
Systémové číslo: P18V00000870
Evidenční číslo zadavatele: 89/2018/ZPŘ/SFDI/JI/S
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-031067
Datum zahájení: 20.07.2018
Nabídku podat do: 07.08.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: BRTNICE – DOPRAVNÍ TERMINÁL NA UL. 5. KVĚTNA
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výstavba dopravního terminálu na jižním okraji centrální části města Brtnice mezi ul. Široká a ul. 5. května, cca 300 m před náměstím Svobody ve směru jízdy na Okříšky (nové parkoviště pro 45 osobních vozidel, záliv pro odstavení autobusu popř. nákladního vozidla), oprava přilehlých úseků silnice II/405 (silnice II. třídy č. 405 - celková délka rekonstrukce cca 57m, silnice II. třídy 405 1 - celková délka rekonstrukce cca 59,5 m), rekonstrukce a dostavba pěších komunikací (chodníky, přechod pro chodce). Součástí veřejné zakázky je dále výstavba opěrné zdi, přeložka a doplnění veřejného osvětlení, přeložky inženýrských sítí. Dále viz zadávací dokumentace.

Na akci se podílí dva investoři, a to Město Brtnice a Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace.

Zadavatelé poskytují neomezený a přímý dálkový přístup ke kompletní zadávací dokumentaci.

Účastníci jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být zástupci zadavatele doručena nejpozději 7 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace bude, včetně přesného znění žádosti, popřípadě souvisejících dokumentů, uveřejněno na profilu zadavatele č. 1 - v souladu s § 54 odst. 5 zákona, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele.

Účastník zadávacího řízení je povinen veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti projednávat pouze s kontaktními osobami, dotazy a požadavky na doplnění podkladů zadání veřejné zakázky musí být podány v písemné formě na adresu zástupce zadavatele STAVONA Tender, spol. s r.o., Pražská 2230/ 8, 586 01 Jihlava nebo na emailovou adresu dubova.stavona@seznam.cz.
Zástupce zadavatele může poskytnout vysvětlení zadávací dokumentace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Vysvětlení zadávací dokumentace bude poskytnuto výše uvedeným způsobem, v souladu s § 54 odst. 5 zákona.
Lhůta pro podání nabídek končí dnem 7. srpna 2018 v 9:00 hod.

Zadávací dokumentace a ostatní další informace (vysvětlení zadávací dokumentace) jsou, popř. budou, v souladu s § 53 a § 54 zákona uveřejněny na profilu zadavatele č. 1 - https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/detail.jsf?id=194194.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace
  • IČO: 00090450
  • Poštovní adresa:
    Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace
    Kosovská 1122/16
    586 01 Jihlava

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
STAVONA Tender, spol. s r.o.
Pražská 2230/ 8
586 01 Jihlava

Kontakt

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky