Veřejná zakázka: Optimalizace péče o sbírky a prezentace sbírek v Muzeu Vysočiny Jihlava – Dodávka spektrometrů

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 7115
Systémové číslo: P19V00000802
Evidenční číslo zadavatele: 1-2019
Datum zahájení: 22.08.2019

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Optimalizace péče o sbírky a prezentace sbírek v Muzeu Vysočiny Jihlava – Dodávka spektrometrů
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (jako samostatná zadávací řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka spektrometrů.

Veřejná zakázka je rozdělena na následující čtyři části:
Část 1 - Infračervený spektrometr
Část 2 - Ramanův spektrometr
Část 3 - XRF spektrometr
Část 4 - VIS spektrofotometr

Dodavatel je oprávněn podat nabídku na libovolnou jednu část, více částí nebo každou část veřejné zakázky, a to vždy samostatně na každou část.

Informace o předmětu jednotlivých částí a podmínkách účasti dodavatelů a podání nabídky na jednotlivé části veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Kompletní zadávací dokumentace je dodavatelům k dispozici v sekci "Části veřejné zakázky" níže, a to vždy pro každou část, přičemž Výzva k podání nabídek je společná pro všechny části a její přílohy jsou pro každou část samostatné.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: převážně zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 164 800 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Muzeum Vysočiny Jihlava, příspěvková organizace
  • IČO: 00090735
  • Poštovní adresa:
    Masarykovo náměstí 1224/55
    58601 Jihlava

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Formuláře

URL odkazy