Veřejná zakázka: Platební brána pro elektronické odbavení cestujících II

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 9034
Systémové číslo: P21V00000307
Evidenční číslo zadavatele: KVPB0321
Spisová značka: EZAK 101/2021 OI
Datum zahájení: 31.03.2021
Nabídku podat do: 30.04.2021 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Platební brána pro elektronické odbavení cestujících II
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění koncese malého rozsahu je zajištění služby platební brány, tedy elektronických bankovních plateb pro odbavení cestujících v integrovaném dopravním systému Veřejné dopravy Vysočiny (VDV). Vybraný dodavatel zajistí, aby úhradu za nákup dopravního produktu (například dlouhodobé předplatné či jednotlivé jízdenky) bylo možné provést z účtu spojeného s bankovní platební kartou cestujícího.
Součástí plnění je rovněž služba autorizace standardních transakcí EMV na pracovištích předprodejů dopravců (tzv. acquiring nebo též netokenizované platby, nikoliv přes platební bránu).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 20 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Kraj Vysočina

Zadavatel

  • Úřední název: Kraj Vysočina
  • IČO: 70890749
  • Poštovní adresa:
    Žižkova 1882/57
    58601 Jihlava
  • Název odboru: odbor dopravy a silničního hospodářství
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 490891

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy