Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávku pracovní obuvi

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 9050
Systémové číslo: P21V00000323
Evidenční číslo zadavatele: P-DO-13-2021
Spisová značka: KSAÚSVPO/004348/2021
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 09.04.2021
Nabídku podat do: 12.05.2021 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávku pracovní obuvi
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi zadavatelem a jedním dodavatelem, na základě které budou zadávány veřejné zakázky na dodávky.
Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě rámcové dohody budou průběžné dodávky osobní ochranné pracovní obuvi.

Zadávacího řízení se smí účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Tato skutečnost musí být v nabídce a doložena alespoň prostou kopií potvrzení Úřadu práce České republiky, a to v souladu s ustanovením § 38 zákona.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 300 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Kraj Vysočina

Zadavatel

  • Úřední název: Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace
  • IČO: 00090450
  • Poštovní adresa:
    Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace
    Kosovská 1122/16
    586 01 Jihlava

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy