Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení III/03810 Havlíčkův Brod, ul. Mírová a most ev. č. 03810-2
Odesílatel Luděk Rezničenko
Organizace odesílatele Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace [IČO: 00090450]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 31.03.2017 08:57:47
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Vysvětlení a doplnění

Dobrý den.
Na základě zaslaného dotazu uchazečem mailovou korespondencí dne 28. 3. 2017 ve 14:13 hod., č.j. 003453/2017, který je přílohou této odpovědi zadavatel odpovídá takto:
Zadavatel není zpracovatelem projektové dokumentace na stavební akci „III/03810 Havlíčkův Brod, ul. Mírová a most ev. č. 03810-2“. Na základě dotazu účastníka požádal odpovědného projektanta o zpracování vyjádření k dotazu od uchazeče, které je uvedeno níže.
Zároveň byly doplněny/upraveny požadované výkresové i textové části projektové dokumentace, které jsou taktéž přílohou této odpovědi.

Dotaz č. 1
Zpracován HMG na 6 měsíců.

Dotaz č. 2
Ul. Mírová je rozdělená na etapu č. 1 a etapu č.2. V PDPS ul. Mírová část A je zpracované DIO a je zde popsané, že prvně bude provedená ul. Mírová etapa č.2, souběžně s rekonstrukcí mostu, následovat bude ul. Mírová etapa č. 1, souběžně s rekonstrukcí mostu, stejně je to vyznačené v HGP. Tento postup byl do DIO a HGM zapracován na požadavek investora. (viz A.05-1 Technická zpráva)

Dotaz č.3
Stavba bude provedena za plné uzavírky, avšak bude dělena na jednotlivé etapy, je předpoklad, že v místech kde nebude probíhat výstavba, bude umožněn průjezd vozidel IZS, například, budou prováděny práce na ETAPĚ 2 a v ETAPĚ 1 bude umožněn průjezd vozidel IZS. Jinak platí, že při stavebních pracích na celém uličním prostoru dané etapy bude plná uzavírka a průjezd vozidel IZS nebude možný.

Dotaz č.4
Byla doložena A.01b - Souhrnná technická zpráva (zpráva a její části skládají z častí A.05-1, A.08-1, B.01-1, B.02-1, B.03-1, v těchto zprávách je popsáno podrobněji)

Dotaz č.5
Tato problematika byla řešena v rámci přípravy PD na výrobním výboru připravované akce a bylo dohodnuto a odsouhlasena část PD A.08 - Dopravní opatření, objížďky, tomuto odpovídají položky:
pro SO 00.01 - položky 1, 2, 3, 4, 5, 6, 13 (viz A.08), 14 ;
pro SO 00.02 - položky 1, 2, 3, 4, 5, 6,
pro SO 00.03 - položky 1, 2, 3, 4, 5, 6,

DIO bylo před vypsáním VŘ předěláno pro stavbu ul. Mírová a most , objízdné trasy byly s MěÚ Havlíčkův Brod odbor dopravy a Policií Č R projednány, stanovisko nebylo vydáno.

Dotaz č.6
Nosná konstrukce je provedena s I-73 nosníků délky 27,0m. V každém nosníků je celkem 16 kabelů dodatečného předpětí. U všech těchto nosníků a kabelů bude provedena dodatečná diagnostika zainjektovanosti kanálků kabelů dodatečného předepnutí. Tato diagnostika bude provedena z čel nosníků u všech uvedených nosníků a kabelů.
V příloze přikládáme dokumentaci od nosníků použitých v dané nosné konstrukci.
Položka reinjektáže vychází ze zkušenosti tak, že budou reinjektovány maximálně všechny kabelové kanálky předpínacích kabelů dodatečného předpětí. Při této činnosti je hlavním faktorem pracnost obnažení čel nosníků, zpřístupnění všech kanálků kabelů předpětí nosníků a následná realizace reinjektáže. Množství injektážní směsi v této položce nehraje tudíž významnou roli. Celkové množství injetážní směsi se v daném případě v projektové dokumentaci PDPS velice špatně odhaduje s ohledem na případně vzniklé více a méně práce na stavbě. Množství injektážní směsi vychází ze zkušenosti tak, že reinjektáž dosahuje celkového množství maximálně 20-40% objemů kabelových kanálků a maximálně až 30-40% jejich objemu. Při těchto hodnotách se jedná na danou akci při známém průměru kabelového kanálků osazeného 20 předpínacími dráty P4,5 v kanálku o množství injektážní směsi rozmezí 2,65 m3 – 3,53m3.

Zadavatel ve smyslu dané otázky tedy odpovídá tak, že položka zůstává s celkovým počtem nutnosti reinjektovanosti kabelových kanálků 16*9*3=432 ks nosné konstrukce. Celkové množství injektážní směsi bude v dané položce dodavatelem započteno do této položky v celkovém předpokládaném množství v uvedeném rozsahu a zkušenosti dodavatele. Položka pak bude čerpána dle počtu kabelových kanálků reinjektovaných na stavbě dle skutečnosti a ne dle spotřebovaného množství injektážní směsi.

Dotaz č.7
Kontrolní a zkušební plán předkládá zhotovitel při předání staveniště.

S pozdravem
Luděk Rezničenko


Přílohy
- 2017-03-29-HMP.PDF (139.39 KB)
- I-73 (27 m).pdf (2.53 MB)
- A.05-1 - Technická zpráva.pdf (605.54 KB)
- A.01b - Souhrnná technická zpráva.pdf (437.53 KB)
- Dotaz uchazece.pdf (485.05 KB)