Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Část 5 – Monitorovací systémy
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka Monitorovacího centrálního systému včetně 2ks centrálních monitorů pro CHIR JIP včetně 11ks modulárních monitorů, Monitorovacího centrálního systému včetně 2ks centrálních monitorů pro INT JIP včetně 9ks modulárních monitorů, a 6 ks EKG, vždy vč. veškerých s předmětem souvisejících činností, součástí a příslušenství, tak aby každý uvedený přístroj byl plně funkční a mohl být plně využíván ke svému účelu.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
Kontakt: Ladislav Šerák
E: serak@pkkv.cz
T: 731 025 486
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 06.01.2023 10:00
Datum zahájení: 02.12.2022 12:55
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: