Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Analýza současného stavu, Dodávka systému včetně vývoje, Migrace, Implementace
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Účelem veřejné zakázky je pořídit informační systém se standardizovaným rozhraním pro ukládání a sdílení dat a služeb se zřizovatelem, samosprávou a občany (INFRA-FIM). Konkrétně se jedná o sdílená data Pasportu silničního majetku, služby Multikriteriální analýzy, SHV, plánování stavebních a záměrů, sdílené dokumenty Úložiště dokumentace ke stavebním akcím. Data – služby budou validní a dostupnější. Data se budou automatizovaně zpracovávat, robotizovat multikriteriálním analytickým nástrojem. Uvedené služby naplňují podporované aktivity centralizace, standardizace a sdílení elektronických služeb, zpracování digitálních dat a rozšíření propojeného datového fondu.
Účelem této veřejné zakázky je pořízení a provoz nového informačního systému INFRA-FIM (dále také „IS INFRA-FIM“), který budou používat zaměstnanci zadavatele, Krajského úřadu Kraje Vysočina a další uživatelé, součástí je i zpracování kompletní uživatelské, provozní a technické dokumentace informačního systému.
Místo plnění: Kraj Vysočina
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
Kontakt: Terezie Klímová
e-mail: terezie.klimova@ksusv.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 20.09.2024 09:00
Datum zahájení: 27.06.2024 09:20
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: