Stručný popis předmětu:
Účelem veřejné zakázky je pořídit informační systém se standardizovaným rozhraním pro ukládání a sdílení dat a služeb se zřizovatelem, samosprávou a občany (INFRA-FIM). Konkrétně se jedná o sdílená data Pasportu silničního majetku, služby Multikriteriální analýzy, SHV, plánování stavebních a záměrů, sdílené dokumenty Úložiště dokumentace ke stavebním akcím. Data – služby budou validní a dostupnější. Data se budou automatizovaně zpracovávat, robotizovat multikriteriálním analytickým nástrojem. Uvedené služby naplňují podporované aktivity centralizace, standardizace a sdílení elektronických služeb, zpracování digitálních dat a rozšíření propojeného datového fondu.
Účelem této veřejné zakázky je pořízení a provoz nového informačního systému INFRA-FIM (dále také „IS INFRA-FIM“), který budou používat zaměstnanci zadavatele, Krajského úřadu Kraje Vysočina a další uživatelé, součástí je i zpracování kompletní uživatelské, provozní a technické dokumentace informačního systému.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)