Veřejná zakázka: Platební brána pro elektronické odbavení cestujících

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 8769
Systémové číslo: P21V00000044
Evidenční číslo zadavatele: KVPB0720
Spisová značka: EZAK 17/2021 OI
Datum zahájení: 20.01.2021
Nabídku podat do: 05.03.2021 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Platební brána pro elektronické odbavení cestujících
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění koncese malého rozsahu je zajištění služby platební brány, tedy elektronických bankovních plateb pro odbavení cestujících v integrovaném dopravním systému Veřejné dopravy Vysočiny (VDV). Vybraný dodavatel zajistí, aby úhradu za nákup dopravního produktu (například dlouhodobé předplatné či jednotlivé jízdenky) bylo možné provést z účtu spojeného s bankovní platební kartou cestujícího.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 20 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Kraj Vysočina

Zadavatel

  • Úřední název: Kraj Vysočina
  • IČO: 70890749
  • Poštovní adresa:
    Žižkova 1882/57
    58601 Jihlava
  • Název odboru: odbor dopravy a silničního hospodářství
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 490891

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
25.02.2021 15:56 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Jan Tejkal Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
25.02.2021 11:36 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Jan Tejkal Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    
16.02.2021 19:31 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Jan Tejkal Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Ostatní
Oznámení o zrušení výběrového řízení Dokument PDF 02 Oznámení o zrušení.pdf 102.45 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 16.02.2021 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 25.02.2021 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.kr-vysocina.cz/vz00008769

Seznam účastníků

Seznam účastníků


Žádný účastník není přiřazen.