Veřejná zakázka: SPŠ a SOU Pelhřimov - Rekonstrukce dílen, ul. Křemešnická

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 10000
Systémové číslo: P22V00000177
Spisová značka: EZAK 48/2022 OI
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 18.05.2022
Nabídku podat do: 12.07.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: SPŠ a SOU Pelhřimov - Rekonstrukce dílen, ul. Křemešnická
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je provedení stavebních prací v rámci stavební akce „SPŠ a SOU Pelhřimov - Rekonstrukce dílen Křemešnická“. Jedná se o demolici stávajícího objektu, na jehož místě vznikne budova dílen, učeben a jejich zázemí o třech nadzemních podlažích. Součástí zakázky je i vyhrazená změna závazku spočívající v rozšíření předmětu zakázky o zateplení sousední budovy A na parc. č. 299, Křemešnická, Pelhřimov, demontování falešné mansardové střechy, vybudování nové střešní konstrukce s izolací, výměna výplní otvorů, rekonstrukce systému větrání s instalací nových vzduchotechnických jednotek s rekuperací odpadního tepla, venkovní stínící technika, úprava topného systému, rozvodů ústředního topení, korekce otopných těles včetně měření a regulace, případně instalace podružných směšovacích uzlů upravující parametry vytápění pro danou budovu zvlášť, rekonstrukce elektroinstalace, rekonstrukce ZTI (rozvody vody a opadů) včetně rekonstrukce sociálních zařízení v odhadovaném rozsahu 35 mil. Kč bez DPH.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 100 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Kraj Vysočina
  • IČO: 70890749
  • Poštovní adresa:
    Žižkova 1882/57
    58601 Jihlava
  • Název odboru: odbor regionálního rozvoje
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 490891

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Petr Tlustoš
e-mail: tlustos.p@kr-vysocina.cz
tel: +420564602588

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
28.06.2022 19:10 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Tomáš Havlík Vysvětlení a změna zadávacích podmínek VIII    
24.06.2022 14:05 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Tomáš Havlík Vysvětlení a změna zadávacích podmínek VII    
23.06.2022 10:17 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Tomáš Havlík Vysvětlení zadávacích podmínek VI    
22.06.2022 13:12 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petr Tlustoš Vysvětlení a změna zadávacích podmínek V    
21.06.2022 14:19 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petr Tlustoš Vysvětlení, doplnění a změna zadávacích podmínek IV    
14.06.2022 14:44 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petr Tlustoš Vysvětlení, doplnění a změna zadávacích podmínek III    
31.05.2022 15:25 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petr Tlustoš Vysvětlení, doplnění a změna zadávacích podmínek II    
25.05.2022 14:30 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Petr Tlustoš Vysvětlení a doplnění zadávacích podmínek I    

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky