Veřejná zakázka: Koordinátor BOZP 2025 I

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Hodnocení
Probíhá vyhodnocování.
DBID: 12777
Systémové číslo: P25V00000046
Spisová značka: EZAK 19/2025 OI
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 20.01.2025
Nabídku podat do: 12.02.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Koordinátor BOZP 2025 I
  • Druh veřejné zakázky: Služby
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Zabezpečení výkonu činností koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništích na akcích "Nemocnice Jihlava – Pavilon rehabilitační, následné a
geriatrické péče a parkovací dům", "Transformace Domova Černovice – Lidmaň I. - Polná", "Transformace Domova Černovice - Lidmaň II. – Telč".

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena
  • Identifikátor dotačního projektu: CZ.06.04.02/00/22_059/0006201, CZ.06.04.02/00/22_059/0006198

Místo plnění

  • Kraj Vysočina

Zadavatel

  • Úřední název: Kraj Vysočina
  • IČO: 70890749
  • Poštovní adresa:
    Žižkova 1882/57
    58601 Jihlava
  • Název odboru: odbor regionálního rozvoje
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 490891

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací podmínky BOZP 2025 I Zadávací podmínky Dokument PDF Zadávací podmínky BOZP 2025 I.pdf 868,83 KiB
Příloha č. 1 zadávacích podmínek - Obchodní podmínky - pro část 1 Příloha č. 1 zadávacích podmínek - Obchodní podmínky - pro část 1 Dokument MS Word Příloha č_1 Obchodní podmínky_BOZP 2025 I_část 1.docx 42,63 KiB
Příloha č. 2 zadávacích podmínek - Obchodní podmínky - pro část 2 Příloha č. 2 zadávacích podmínek - Obchodní podmínky - pro část 2 Dokument MS Word Příloha č_2 Obchodní podmínky_BOZP 2025 I_část 2.docx 42,75 KiB
Příloha č. 3 zadávacích podmínek - Obchodní podmínky - pro část 3 Příloha č. 3 zadávacích podmínek - Obchodní podmínky - pro část 3 Dokument MS Word Příloha č_3 Obchodní podmínky_BOZP 2025 I_část 3.docx 42,54 KiB
Příloha č. 4 - Vzor čestného prohlášení - pro všechny části Příloha č. 4 - Vzor čestného prohlášení - pro všechny části Dokument MS Word Příloha č_4 zadávacích podmínek - čestné prohlášení BOZP 2025 I.doc 84,00 KiB
Příloha č. 5.1 zadávacích podmínek - tabulka pro hodnocení nabídky - část 1 Příloha č. 5.1 zadávacích podmínek - tabulka pro hodnocení nabídky - část 1 Dokument MS Word Příloha č_5.1 zadávacích podmínek - Tabulka pro hodnocení nabídky_část 1.docx 70,32 KiB
Příloha č. 5.2 zadávacích podmínek - tabulka pro hodnocení nabídky - pro části 2 a 3 Příloha č. 5.2 zadávacích podmínek - tabulka pro hodnocení nabídky - pro části 2 a 3 Dokument MS Word Příloha č_5.2 zadávacích podmínek - Tabulka pro hodnocení nabídky_část 2 a 3.docx 70,14 KiB
Příloha č. 6 zadávacích podmínek - Vzor čestného prohlášení k mezinárodních sankcím - pro všechny části Příloha č. 6 zadávacích podmínek - Vzor čestného prohlášení k mezinárodních sankcím - pro všechny části Dokument MS Word Příloha č_6 zadávacích podmínek - čestné prohlášení -mezinárodní sankce BOZP 2025 I.docx 85,63 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Oznámení/rozhodnutí o vyloučení účastníka
Oznámení o vyloučení účastníka řízení - část 1 - Jan Kottink Dokument PDF Oznámení o vyloučení dodavatele_část 1.pdf 391,81 KiB

Formuláře

URL odkazy