DBID: 13249
Systémové číslo: P25V00000501 Spisová značka:
EZAK 142/2025 OI
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-031652
Datum zahájení:
10.06.2025
Nabídku podat do:
11.07.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb 2025 - 2027
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb. Účelem je zajistit každodenní provoz kraje a jeho příspěvkových organizací dodávkami kancelářských potřeb.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
6 400 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Kraj Vysočina
Zadavatel
Úřední název: Kraj Vysočina
IČO: 70890749
Poštovní adresa: Žižkova 1882/57
58601 Jihlava
Název odboru:
odbor analýz a podpory řízení
Id profilu zadavatele ve VVZ: 490891
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)
vzory (krycí list, seznam významných dodávek, čestné prohlášení o opatřeních ve vztahu k mezinárodním sankcím přijatým Evropskou unií v souvislosti s ruskou agresí na území Ukrajiny vůči Rusku a Bělorusku, čestné prohlášení ve vztahu k náhradnímu plnění)