Veřejná zakázka: Centrální systém dispečinku

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 7628
Systémové číslo: P20V00000095
Spisová značka: EZAK 49/2020 OI
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 06.02.2020
Nabídku podat do: 24.02.2020 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Centrální systém dispečinku
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodání a implementace informačního systému pro dispečink Veřejné dopravy Vysočina, tj. dodání a implementace technologie Centrálního systému dispečinku (dále jen „CSDi“) v prostorách zadavatele, včetně zaškolení odborných pracovníků zadavatele pro řádné užívání a údržbu technologie CSDi a údržby softwaru CSDi po dobu 5 let od zahájení provozu CSDi, tj. servisní podpora a aktualizace software z vlastních vstupních dat a ze vstupních dat zadavatele.
Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (příloha dokumentace zadávacího řízení) a ve specifikaci předmětu plnění (příloha dokumentace zadávacího řízení).

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Kraj Vysočina
  • IČO: 70890749
  • Poštovní adresa:
    Žižkova 1882/57
    58601 Jihlava
  • Název odboru: odbor dopravy a silničního hospodářství
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 490891

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy