Veřejná zakázka: Pořízení nábytku pro přístavbu administrativní budovy KSÚSV Jihlava

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 7675
Systémové číslo: P20V00000142
Evidenční číslo zadavatele: ZMR-DO-6-2020
Spisová značka: KSAÚSVPO/001580/2020
Datum zahájení: 11.02.2020
Nabídku podat do: 26.02.2020 14:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pořízení nábytku pro přístavbu administrativní budovy KSÚSV Jihlava
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nábytku včetně montáže v místě plnění. Zadavatel požaduje vybavit nábytkem 6 kanceláří místnost pro návštěvy a zasedací místnost, vše v přízemí novostavby přístavby administrativní budovy, dále školící místnost a prostor pro návštěvy v 1. patře novostavby přístavby administrativní budovy zadavatele.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace
  • IČO: 00090450
  • Poštovní adresa:
    Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace
    Kosovská 1122/16
    586 01 Jihlava

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.kr-vysocina.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky